Dina ärr visar vart du var, inte vart du ska

Haft en helt ok dag. Började bra med kundvagnskörning till stallet, när vi väl var där så stod stalltjänst på schemat, lastning av häst blev de efter det och sen efter lunch så blev det att rida utomhus med alla galna hästar. Våran uteritt resulterade 3 varv runt parkeringen, helt sinnes vilken upptäcktsfärd. Eller inte... Ibland undrar man ju vad man går för linje... Blev tåget hem efter alla om och men. Det slutade med att tåget blev försenat och då ångrade jag mig så hårt att jag ens åkte hem den tiden. När vi väl kom fram till Västerås så var det 30 sekunder kvar tills bussen skulle gå. Så jag och Sofie fick springa som två idioter igenom hela stationen. Nerför min fiende rulltrappan flög jag ner och ja, jag hann med bussen och tusen tack till busschauffören öppnade dörren åt mig heh. Power till mig och Sofie alltså.

NU ska jag plugga. Omprov imorgon står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0