Du vet att solen, den går alltid upp igen

När du har kommit upp och faller igen
Kom ihåg att solen den går upp igen
vägen är hal så håll hårt i din vän
Kom ihåg att solen den går upp igen
Vad dom gör i mörkret ska visa sig sen
Säg till dom att solen den går upp igen
Håll ditt huvud högt för du kommer upp min vän
 
Hej! 
Har befinnit mig ute i skogen det närmaste dygnet hemma hos Yohanna med 2 andra trevliga prickar! Skräckfilmskväll/natt är ju bara underbart. Runt lunch blev det matteplugg men mestadels prat om livet med min soulm8. När jag kom hem så blev det sängen direkt. Nu är jag utvilad för en vecka och mätt för två. Ska fixa lite te och nötter, därefter en bra film! Blir en lugn kväll med me, myself and I + Min boop som för tillfället ligger all over my arm. x
 

Kommentarer
Postat av: Y

Älskar dig soulm8!

Svar: Älskar dig med! <3
Evelina

2013-04-13 @ 19:31:34
URL: http://andriettas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0