If the morning comes I'll be thankful to see the sun

 
ph: Systers gulliga vovve Charlie! 
 
Startade dagen med att inte hinna dricka mitt morgonte vilket gjorde att dagen blev kaos. Hade Svenska muntliga Nationella, klarade tiden med hjälp av mina galna klassm8s. Innan vår grupp gick in för att redovisa så kom vi på olika tecken som skulle hjälpa oss att prata saktare... såg lite roligt ut när man väl stod där framme och pratade. 
 
På vägen hem i bussen så ringde min systeryster och vi får se om jag tar tåget upp(ner?) till henne i helgen. Annars har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på Ron popes låtar, sjuukt bra. Nu ska jag ringa mosters hjärta och höra hur hennes dag har vart idag, därefter städa rummet (möblera om lite?). Får se helt enkelt. Ska se till att hinna med att baka en morotskaka innan jag bestämmer mig för att sova! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0