I've seen sad, dark times and I have waited for the sun to rise

Nationella prov på förmiddagen och stallet på eftermiddagen. Fick sällskap av Evelina och Leiftri. Red överallt och ingenstans i Ikw-skogen. Satte upp naturhinder och hoppade på småstigarna, gått i vatten, flygit upp och ner för backar, stigar och töltat som aldrig förr. Efter en timma så kom vi tillbaka till gården där jag drev upp Bifrost i tölt och GUDARS what a feeling. Det vi kämpat för i en månad nu har äntligen kommit, känslan när man kommer "över tröskeln". Helt eftergiven och välvad i tölten, slappnade av i bogarna och takten var helt ren.. Gaah, Evelina är ett levande bevis på hur han var... Ja, svävar på molnen mihi! På grund av min lathet har jag nu lärt honom att ridas utan huvudlag från hagen, världens bästa hjärta.  

Kom hem vid 5 ungefär och fick då tanken att jag är faktiskt klar med allt i skolan än så länge och hästen är fixat så det enda jag behöver göra är att mata mina kaninbebisar. Så ska ner och göra det nu, pyssla lite med dom och sen väntas film och nötter! 

 

Kommentarer
Postat av: AMANDA

HAHA du är inte den enda som är lat och rider upp så ur hagen! allmänt jobbigt att gå när man kan sitta ju :')

2013-04-24 @ 22:21:32
URL: http://nattstad.se/amandawennberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0