Efter regn kommer solsken

Ska först och främst be om ursäkt, jättemycket förlåt till alla som vart i min närhet idag. Inte världens gladaste och positivaste, men nu har jag tagit nya tag och är gladare än någonsin. Började med att jag satte mig i bilen in till köping med mamma för att handla. Jag hann inte koppla så snabbt men hon hade en ny låt och då kopplade jag det till att hon köpt en ny skiva. Så jag frågade och hennes blick sa allt, då kopplade jag och det var ju självaste ERIC SAADES skiva som kommit. Visste om att den var beställd men inte att den skulle komma just idag. Men OJ vad glad jag blev, helt patetiskt egentligen. Bästa mamma att överraska mig sådär.

Nu ska jag lyssna på idolen, dricka coola och göra klart pratikfrågorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0