Hästhelg

6 hästar ridna och 2 marktränade, kan inte bli bättre. Kul att få rida så många olika hästar, ingen är lik den andre. Fick rida 3 hästar jag inte ridit förut, alltid lika spännande. 2 unghästar, riktigt trevliga och arbetsvilliga, mycket fina gångarter! Sedan en häst Ida ska visa nu i veckan redan, Mylla. Också trevlig. Inte den piggaste varianten men trevlig när hon väl var trevlig, typiskt sto! Love fick jag också ta mig an, också en häst jag inte jobbat med. Jobbade från marken, löslongerade med inspänningar. Fin trav när han väl får till det! Sedan var det dom "gamla vanliga". Nu är jag hemma och ska ladda upp inför imorgon då det är stallet som gäller då med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0