Kungsbyn

Inget ställe att rekommendera om man är ungdom. Skojar inte. Dagen började med ett tal från han som ägde stället om hur värdelösa ungdomar är. Det var ju inga snälla ord han sa heller, så dagen sjunk rejält bara efter 10 minuter. Sen var allting dåligt och om jag får säga det själv så bör älgarna släppas ut. Ingenting blir naturligt för dom, deras klövar var så överväxta och dom gick i en väldigt liten inhägnad för att vara vilda djur. Nej, aldrig mer. Ni får la lite bilder trots allt, älgar har hår på sina horn btw, visste inte.

Nu på em har jag sovit. Huvudvärken slog mig riktigt hårt, likaså tröttheten. Nu ska min kväll bestå av massa onyttigt för att ladda upp inför helgen där jag har tagit ansvaret till att rida Idas träningshästar då hon är borta över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0