Mål för vardagen

 
Nu när vardagen, skolan och alla rutiner drar igång så har jag några mål jag ska uppnå under skolans gång:
 
* Inte ha för höga krav på mig själv. Ta allting som det kommer. 
 
* Tro på mig själv.
 
* Tro på att jag klarar en skolgång utan press. 
 
* Komma ihåg att ha bra dagar. 
 
* Våga släppa taget om kontrollen. 
 
 
* Se mer positivt än negativt i mig. 
 
* Vara glad och trevlig även om dagen har vart skit. 
 
Här kommer massor med bilder från min sommar.
 
 
 
Angående mig och Bifrost så blir det inga inplanerade tävlingar på ett tag. Vi tänker satsa mer på att träna och utvecklas och hålla kvar i det som gå bra nu. Vi har en inplanerad kurs för Johann v.42, annars ska vi fortsätta rida för Ida och träna precis som vanligt. Inga latheter men fortfarande ingen press. Here we gooo
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA att du har mål gumman! Du kommer klara dem galant, och du är den mest positiva, omtänksamma vän jag känner och förtjänar det bästa! kram

2013-08-21 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0