Min stjärna är tillbaka

Mitt hjärta var såå duktig igår. Vi började som sagt med lite småhinder och han blev väldigt taggad men mot alla förväntningar så höll han galoppen nästintill hela tiden. Varv på varv blev det och vi hade 2 småhinder med 2 galoppsprång emellan. Jättabra och jättekul enligt frosten! Ibland gick vi in på volten och hoppade ett av två hinder osv. Blev alltså lite lydnad på det också istället bara för att springa. Efteråt så tog jag tag i tölten, sååå mycket bättre och mjuk. Han är ännu inte där, dit vi ska men oj vad lite det är kvar tills han blir sådär fin. Körde trav också och herregud, kunde inte sluta le och berömma min Bifrost. Så duktig, stabil och taktren. Nu är vi på banan igen och det känns så otroligt bra! Blir så glad och stolt över honom. Kommer leva länge på den lyckan som uppstod igår.

Efter Bifrost blev det gullans tur. För henne blev det ett intensivt konditionspass, på småstigar i skogen och på klöveråkern. Jättefin och trevlig. Bästa passet hittills. Gulliga gullan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0