Searchin

Har haft en bra dag. Startade dagen med en lunch med Amanda. Riktigt trevligt! Fick med mig ett par skor hem också, nu har jag gjort ett löfte med mig själv. inget mer köpande, blir så arg på mig själv. Sedan var det stallet som gällde. Fick sällskap av Ida ut på turen, trevligt. Dock gick hästen och jag åt helvete. Gick otroligt dåligt om ni frågar mig. Passtakt är inget att leka med, herregud. Sedan fick vi ta smällar för hans koskräck också, tänk er en skenande Bifrost i tölt som dock är pass. Trevlig syn huh? Tur han stannar lika fort som han startar. Har klippt hela Bettie. Blev lite knas på huvudet men fortfarande 1000 gånger bättre än när farmor klippte henne sist, om man får vara sådan. Nu är det dags för film och sedan får vi se om jag drar ut för att träffa en viss människa. Hoppas ni haft en otroligt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0