Står för det jag tycker

Hemma efter en dag i sura. Fått en förklaring på mitt betyg som jag förtjänar men samtidigt inget jag kan förstå. Invecklat och totalt kaos, men jag är inte dubbelmoralig bara en otroligt bra övertänkare. Enligt mig rider jag för ett C, vilket jag fick men på själva undervisningen på hästen får jag ingenting att jobba på och utvecklas med. Får bara höra att allt är bra. Så där förstår inte jag hur jag kan få ett C om allt är bra? Så det pratade jag med läraren idag och sedan är det upp till bevis om hon skärper till sig och verkligen petar på mina problem. Sedan stod jag över ridningen idag. Även om jag förlorar på det så känns det bättre än om jag hade ridit. Ja, envis och svår att fälla. Det är jag. Men nästa vecka är jag helt klart med på ridningen.

Hade iallafall med mig Bettie Boop idag och hon har vart såå duktig. Hälsat på massa nya hundar, gulleboop. Nu är hon helt slut! Nu ska vi hem och sedan åker jag med mami och storhandlar lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0