Trivs som fisken i vattnet

Efter stallet styrde jag och mamma om till både affären och djuräffären. Fick med oss fiskar hem till mitt akvarium. Blev inte så många dels för att zoo-butiken inte hade så många att välja mellan och för att jag vill se hur många som överlever, om akvaruimet är rätt osv. Än så länge ser dom levande ut! Så länge dom är små och i vattnet så är jag lugn. Är också på jakt efter en otroligt ful fisk som är så ful så den nästan blir söt... Aja, får gå på fiskjakt!

Nu har jag precis ätit. Eftersom pappa är borta en vecka från och med idag så passar vi på att äta rätter som inte han tycker om. Vilket idag blev lax. Lax och kyckling är något jag skulle kunna leva på. Eftersom pappa inte tycker om fisk alls så äter vi det väldigt sällan... Så vi får passa på nu. Idag släpptes också musikvideon till Eric Saades låt "Forgive me". Massor av kärlek till låten och till honom, så otroligt begåvad. Nej, nu ska jag äta naturgodis och kolla på någon bra serie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0