Två idioter försvinner, två idioter ersätter

Sitter på bussen påväg in till västerås för att möta upp mina fina vänner för lite brunch. Vet inte vad som hänt men jag och frukost har blivit ovänner, är inte hungrig när jag vaknar. Hoppas det bara är tillfälligt för att äta frukost när man är hungrig är så mycket godare än att äta fastän man inte är hungrig. Vid 1 är det arosfortet som gäller, det är bokat fram till 3 men har man tur så kanske man får sluta tidigare... När jag kommer hem ska jag och syster ut till stallet där hon ska få rida Bifrost och förhoppningsvis får jag rida gullis. Ska iallafall bli kul, nu när han blivit så bra också. Tog in Doris och Nova ett tag nu innan jag åkte, dom växer så de knakar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0