Det jag mår bra av:

 
Det jag mår bra av:
 
- Rentvättade händer, så härlig känsla att veta att alla bakterier och skit är "borta".
- nystädat rum, speciellt om man tänt rökelser efterråt också. Gaah! 
- Otroligt fina texter som mina närmsta vänner skickar till mig, betyder himla mycket.
- Att alla mina nära & kära mår bra. 
- Att få städa helt ensam i huset med flödande musik.
- Befinna mig på hästryggen.
- Få göra allt jag vill göra utan komplikationer. 
- Veta att mina djur har det rent och fint och mår bra. 
 
Några få saker jag mår bra av. Är för det mesta glad och tacksam för allt så skulle kunna skriva en hel lista men det har vi varken tid eller ork med. 
 
Ta hand om er och varandra och ha en bra lördag!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0