Min bebis

Vart i stallet. Suttit i mitt hörn i boxen och pratat med mitt hjärta. Vad skulle jag göra utan honom? Hur hårt det än tar i så ska jag göra allt för att få tillbaka allt jag tagits ifrån. Leva med en broms rakt ner i backen är så sjukt jobbigt. Det går så himla sakta framåt. Vill bara dra upp bromsen och köra. Vad enkelt livet skulle kännas. Men livet är inte lätt och skulle det ha vart lätt så skulle man inte ha någon utmaning och heller inget att lära sig av så det är bara acceptera och köra på. 

Min pålle fick komma in för att torka upp om hovarna så han står nu och äter extramat för att fläska på sig lite inför den kommande träningsperioden. Så taggad! Själv ska jag kasta mig i sängen framför en film och sedan sova. Ta hand om er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0