Today is a good day

Idag är början på en ny resa till ett bättre jag. Jag kan inte vara bra idag, men idag är en bra grund till ett bättre jag. Jag ska skita i allt och göra det jag behöver göra. Jag förtjänar bättre än detta och det har jag insett nu. Tack till alla jag har runt omring mig. Ni är guld värda och utan er hade jag inte klarat detta. Ni är verkligen bäst. Även om jag fått skit för att ha vart bra, som jag faktiskt varit idag ska inte det få dra ner mig. Jag är bra. Det är ni med! 

Farmor är här hela helgen och vi har besökt idérika rum för att kolla runt, fika och lyssna på julmusik. Julstämning så det bara skriker om det. 10 dagar kvar till jul, underbart. Får se vad jag hittar på senare... Hoppas ni får en bra dag. 


Kommentarer
Postat av: carmen

du är så stark och duktig min vän!! puss på dig

2013-12-15 @ 19:28:17
URL: http://carmenmariaas.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0