Dear brain, please be nice to me

Redovisningen gick bra, inga större fel. Slutade halv 12 som vanligt och drog då en lunch med bästa Y:et!

Nu är jag hemma... Har bytt om till Mjukisar och satt upp håret i en bulle, så sköööönt! Har också plockat bort alla mina kläder från tvättrummet till garderoben... Kanske på tiden! Egentligen har jag ingen motivation till någonting men på något sätt lyckades jag övertala mig och mig själv till att göra lite nytta... Medan jag ändå var i farten så tände jag ljus, gjorde te och bullää! Nu ska jag kolla på film, låta huvudet vila på något sätt...


Kommentarer
Postat av: Y

Bästaaaaa!

Svar: hjärtaa!
Evelina

2013-01-10 @ 23:29:17
URL: http://andriettas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0