Låt mig inte falla

Hej!

Igår var det skidbacken som gällde! Hade det riktigt bra med flickorna! Aldrig haft så kul på skidorna.

Idag så var det en helt vanlig skoldag. Fick reda på min filmrecension, det blev ett A!! Kom hem 5 efter ett svettigt pass på gymmet. Åkte direkt ut till stallet för att träffa min horsie som jag inte sätt på 3 dagar. Red barbacka, med grimma och tyglar! Travade/galopperade ute på fältet, därefter körde vi full galopp med snabba vändningar och trav fram och tillbaka på grusvägen! Min duktiga bebis.

Nu har jag precis ätit och ska nu städa mitt rum lite snabbt, därefter en film eller två! Ska försöka somna tidigt, imorgon ska jag vara i Strömsholm kvart i 9 för att dregla över fina hästar på vintermästerskapen! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0