Love life

Ont i hela kroppen, varför? Har frusit nästintill hela dagen. Livet blev inte lättare när man får vänta på bussen i 45 minuter utomhus och när man väl kommer på bussen så tar det två timmar att ta sig hem. Underbart! Nu tänker jag inte vistas utomhus förens i morgon, hatar verkligen att frysa!

Ridpasset förr Lotta Björe på Donnan gick bra! Bra instruktör och en galen häst, kan inte bli bättre! Luftsprång, stegringar, bockningar, sparkar och rusningar var något Donna bjöd på idag... Helt död i kroppen efter bara 10 minuter.
Efter ridpasset gjorde vi kaos i suraköket...

Nu är jag inne på min tredje kopp te och jag kan säga att fler blir det! Bytt om till mina favoritmjukisar och gosat ner mig i soffan bland värme, ska snart kolla på film med brori! OAO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0