Tears are welling

 
 
 
 
 
Flummbilder 
 

Har kollat på vpd, städat och gosat med mina djur, så underbart bra är dom. 
Här får ni några sanningar om mig som många av er kanske inte vet: 
 
- När jag var 1 år flyttade vi till Norge, vi bodde där tills jag var 4 och ett halvt år. 
- Jag dricker bara Munktorps vatten, om jag så inte är tvungen att dricka något annat vatten. 
- Just nu smakar munktorps vatten järn, bara för att det är kallt- just so you know 
- Jag ställer oftast alltid för höga krav på mig själv, vilket leder till att jag faller. 
- Jag längtar till sommaren mer än någonsin. 

Kommentarer
Postat av: evelina

Riktigt Munktorpsvatten till folket! :D

2013-01-25 @ 23:57:42
URL: http://stallmupparna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0