Vintermästerskapen

Jamila berg, Medúsa frá Vestri-Leirárgörðum
 
Thérèse Tengelsen, Kynnir frá feti 
Jamila Berg, Strákur från Kaggerstorp 
 
Hjalti Gudmunsson, Reynir frá Hólshúsum
 
Ida Larsson, Ari Från kaggestorp 
 
Maria Berg, Svartur Vom hochwald
Johanna Elgholm, solfari från oviksfjällen
 
Ja. Jag kollade igenom startlistan till Vintermästerskapen som är i röda ridhuset på Strömsholm i helgen! När jag ser alla kända namn och alla fina hästar så måste jag övertala mamma att åka dit med mig. Dreglar ju nästan över startlistan, det var många fina hästar med. Bland annat så var Edall som ägs av Sigfus med, har bara sätt hans galna sida så skulle vilja se någon slags seriös sida av honom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0