Torsdagens ridning

Min frost gick himla bra idag. Red ute i spåret. Inte så mycket att säga om själva ridpasset faktiskt. Han blev lite styv men det är jag som är dum och håller in honom.
Gullan gick också bra ute på fältet. Blev mycket trav och galopp. Värsta dressyrhästen är hon också, så stabila gångarter. Sidförande i både trav och galopp. Sedan när vi kom fram till gården igen så hade hon tappat en sko, så typiskt till just denna helg. Aja... Hon blir nog glad.

Har också lite tråkiga nyheter. hugo är en hon. Ska döpa om Hugo till något liknande som Doris, britta, dagmar osv. Dock ska den andra kaninen vi tar hem vara en hane så den får heta Hugo.. Tror jag. Han liknar mest en Ior... Får se! Haha... I- landsproblem...

Nu ska jag och min allergi/förkylning(?) ta och starta en till film. Inne på 4:e filmen för ikväll... Vanligtvis klarar jag inte ens av att se en film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0