Vad vore sommaren utan spontana saker?

Jag och jennifer gjorde en väldigt spontan cykeltur till köping på hennes tandem. Himla kul. Ingen aning om vad vi först skulle göra där inne men vi skulle dit iallafall. Slutligen hamnade vi iallafall hemma hos linnea där skräckfilm visades. Efter det kollade vi på bilder som linnea och hannii tagit på dagens hopptävling. Länge sedan jag skratta så mycket... Sedan blev det donken där jag köpte varm choklad att värma mig med, slutade med att jag spöll ut halva på mig. Bra evelina, bra! Klockan är nu halv 3 och jag har precis klivit innanför dörren, lagt mig under täcket och tänker inte röra mig ur fläcken. Förfrusit både händer och fötter, score till mig. Ska försöka sova, måste upp imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0