Den sköna känslan när det blir sommarlov

Min avslutning bestod av tårtbakartävling. Vi fick dela in oss i lag både år 1 och 2. Sedan fick man en påse med tårtbottnar och dekorationer, alla fick ungefär olika. Sedan fick vi 10 minuter på oss att göra tårtan färdig. Sedan fick 3:orna gå runt och bedöma tårtorna och rösta på den som såg bäst ut. Efter fika och lite prat fick vi sluta.

Då begav jag mig tillsammans med mina galningar ner på stan och gjorde kaos. Fick med mig ett transparent linne hem, jättenöjd! Ska visa sen.

Kom hem halv 12 och har legat i solen sedan dess. Idag går min lillebror ut nian vilket betyder gymnasie för honom i höst. Blir tårta, jordgubbar i mängder och massa god mat ikväll för att fira in sommarlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0