Idag är en sådan dag.

Godmorgon!
Uppe med tuppen, planerat min dag så jag ska få fullt upp hela dagen för att slippa hamna i sitsen jag inte vill hamna i. Känns som att livet är påväg in i gamla spår igen, men vad är livet utan motgångar? Såhär ser dagen ut iallafall:

12.30 åka med Amanda in till Erikslund för lite shopping. Blir nog lika trevligt som alltid.

Efter det är det stallet hela kvällen som gäller. Idag kommer vår träning bestå av backar, upp och ner. Måste få upp hans buk då han under sin veckas vila slappnade av i magen. Helt rätt av honom men nu ska den upp igen. Imorgon om vädret tillåter ska jag och Bi fotas av Evelina, woop. Efter ridningen om tiden räcker till tar jag och frosten en Pw runt 5:an. Sen ska jag samla energi bland alla fina hästar. Helt sjukt att en plats kan betyda så mycket, kärlek till Charlottenbergs hästar. Alltid så positiva och glada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0