Trevlig midsommar

Solat och badat hela dagen. Kvällen blev inte alls som planerad, men gjorde det bästa av allt och följde med på traditionen. Femkamp i det gamla, gamla stallet och midsommarfirande. Fick träffa min blivande kaninbebis, så sjukt gullig!!! Är välkommen upp att sitta i buren och tämja dom när jag vill så här ska spenderas tid i kaninbur.

Nu är jag hemma och myser med min boop. Uppskattar det jag har istället för det jag inte har. Tackar för att jag har fått en trevlig dag. Nu känner jag för att skita i allt och alla, är så otroligt jävla trött på att höra av mig till människor. Förlåt för mina ord men ibland är det tillåtet. Och alla dessa lögner, säg sanningen istället så förstår jag mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0