Desperat efter värme

Frusit konstant hela dagen, förutom de 10 minuterna jag hann spendera hemma mellan sura och stallet. Min rygg för tillfället värker som bara den och jag är lika trött som sömnen.

Trots de 5-6 minusgraderna som var idag så har dom känts som -30. Min frost gav mig en stor puss när jag slängde på honom fleace och ett extremt tjockt vintertäcke, tänker inte låta honom frysa. Så jobbigt att det ska börja bli kallt nu när de släppt en hel del vinterpäls... Bebisarna då!

Nu ska jag ställa klockan på halv 5 så att jag kan starta mitt extraelementet för att sedan somna om och vakna till ett mega varmt rum, underbart! Svampbob blir det också som pricken under I:et.

Hoppas ni haft en varmare dag än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0