Ge aldrig upp utan en kamp

Vilken upp- och nerig dag. Först och främst så kan allt inom matte ta sig(igen). Kylan kan också göra det..

Har förutom detta haft en galen skoldag, skrattat fram 6-packet, pratat skånska och köpt squeezedup vilket jag förövrigt ångrar att jag köpte (igen), rullat runt på stan med några knäppa själar.

Nu till något sorgligt. Min snälla bror har skickat bilder ifrån "tänd ett ljus för Anders Hedman" då jag inte kan komma eftersom jag går i skolan i Västerås. Men jag vet att du har det bra där du är och dina otroligt bra livsberättelser och resor kommer alltid att finnas. En tanke till dig, bästa lärare!


Kommentarer
Postat av: carmen

hur i hela världen kan man ÅNGRA sig att man köpt världens godaste smoothie/milkshake osv?:(((( skäms på dig kvinna...

2013-03-09 @ 13:01:54
Postat av: carmen

hur kan man ÅNGRA sig att man köpte squeezed up????????? bästa som finns ju:(

2013-03-11 @ 08:55:51
URL: http://carmentutic.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0