Having somewhere to go is a home. Having someone to love is a family. Having both is a blessing.

Eftermiddagen/ kvällen har bestått av stall, handlat och städat. Det gick bättre än förväntat att rida min bulle om man ska se det så! Gör matte så stolt! Direkt efter stallet drog jag med mami för att handla inför kvällen då det kommer hit några vänner till mina föräldrar. Under tiden så har jag gjort kaos med min bror på skateboarden... Inget att rekommendera att köra inomhus med.
När jag städade så fick jag för mig att byta gardiner vilket jag sen fick en smäll direkt i ansiktet av min otroliga smarthet som kommer till ibland.. Jag hade satt upp en gardin... Trodde det var två. Nu till tråkigheterna, jag måste sätta mig några timmar bland läxorna. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0