It's all because of you

Haft en bra helg i Södertäljet. Busat med Emmy, ätit massa god mat, kollat på en himla bra skräckfilm, shoppat, tagit det lugnt och ja.. Haft det bra!

Idag har jag gjort framsteg. Åka tåg har jag gjort själv förr men inte genom tunnlar. Jag och tunnlar = ovänner. Lite komiskt att jag bott i Norge och hatar tunnlar... Där finns det tunnlar överallt.. Iallafall så är dom trånga, otroligt mörka och misshandlare åt mina öron. Men jag kom hem levande, med lite hjärtstopp och panik under resans gång.

Nu äter jag mitt kvällsmål som består av te och äpple med kanel! Sååå gott.
Tittat på film med brori och det blir minst en film till, adiooos


Kommentarer
Postat av: Hannii

Äpple med kanel, visst är det gott??? Kram på dig min fina vän!<3

Svar: Så himla gott!! Kram på dig gumman! <3
Evelina

2013-03-04 @ 09:54:24
URL: http://hannagrinneby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0