Norrköping

Vart i Norrköping med mina helgalna classm8es. Kört fyrhjuling, kört traktor, backat med släp, lyft föremål med traktorn, haft teorilektioner, ätit som om det vore sista dagen vi levde, druckit te, gjort en massa bus, skrattat och haft det himla galet bra. Om man bortser från allt negativt så kan jag ärligt säga att det vart bra.
Som pricken under i:et så fick jag GODKÄNT på förarprovet!!

Det bästa jag gjort idag var att:
- köpa nötter och originaltuggummin
- komma HEM
- dricka munktorpsvatten (ÄNTLIGEN)
- duscha
- borsta ut håret
- plocka ögonbrynen
- bädda rent i sängen
- lägga mig under täcket

Har ärligt talat aldrig varit så glad över att se munktorp, min vattenkran och min säng. Efter maten ska jag starta en serie, äta nötter, dricka vatten och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0