Please make it stop

Hur glad blir man inte av att vakna upp till ett sådant här sms? (Bilden nedan).
Blir så glad, världens finaste vän har man allt. ❤

Sitter och väntar på mamma som kommer och hämtar mig från praktiken. Har en undersökning att gå på. Red Ári i sista minuten- rycket innan jag blev tvungen att hoppa av och gå och byta om. Blev lösgörande och lydighet himla bra häst det där. Vi har också städat hönshus, krattat hö från backen, mockat och fyllt på med nytt spån i uteboxarna samt krattat rasthagarna. När jag är klar på sjukhuset så åker jag tillbaka och hjälper E att fodra.


Kommentarer
Postat av: carmen

only the good deserves the best <3
love you!

Svar: Älskar dig med hjärtat <3
Evelina

2013-03-27 @ 15:18:53
URL: http://carmentutic.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0