What Ever You Do, Do It Well - Walt Disney

Igår bestod dagen av påskfirande, vilket betyder en massa mat, fika och godis. Förstår inte riktigt grejen med att julmat och påskmat är nästan exakt det samma så jag åt fläskfilé och potatisgratäng, mycket godare! Att träffa mina kusiner var också sjukt trevligt, alla galna minnen man har med dom... Helt sjukt.
När dom åkte hem stod nästa sak på schemat och det vart spontanfest hemma hos Linnea. Trevligt att se alla pojkar och flickor ifrån the old school. Dock drog jag och Carmen ganska tidigt, men kul var det. Blev filmtittande halva natten och massa prat med bästa carmenoo!

Mamma kom och hämta mig vid 12 ungefär och nu laddar jag upp med godis inför flyttning av häst. Berättar mer om det sen! TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0