Comes and goes away

   
Red min frost idag. Började med att rida en timma ute i skog och mark. Vi hoppade naturhinder, klättrade över stockar sten och berg. Alltid lika trevligt då båda två tycker om äventyr. 
Efter stallet tog jag tag i kaninerna. De fick frisering och massor av maskrosblad. Givetvis en massa myys.

 Och sist men inte minst så har jag umgåtts med mina himla fina vänner och kollat på ESC (Dregel på Eric!!). Dock skäms jag över Sverige för tillfället, mellanakten var ju bara för mycket. "Hej, vi i Sverige badar i mjölk, är allmänt tråkiga traditionsmänniskor och vi är bimbos hela högen", piiiiiinsamt. 
 
Nej, nu ska jag ta mig en sovtablett, imorgon väntas plugg och möte ute på banan där planerna inför Nationella ska planeras ordentligt. Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0