En helt vanlig måndag

 
Mina 2 starkaste svagheter:
Jag låter oftast folk trampa över mig, varför? Jo för att jag tänker mer på andra än på mig själv. Det är den personen jag är och vill inte att någon annan ska må dåligt eller liknande bara för att jag stod upp för mig själv. Jag är både för snäll och för feg, för feg för att stå upp för mig själv och för snäll för att låta någon annan må dåligt. 
 
Jag tar åt mig saker jättelätt. Även om det kanske inte är menat på det sättet jag tänker på så gör jag det alltid till något dumt iallafall. 
 
Mina 2 starka sidor:
Jag är oftast positiv. Positiv för att göra mitt liv lättare och för att slippa komplicationer. Man har alltid något att se fram emot när man tänker framåt och posotivt än tvärtom. 
 
Jag bryr mig om varje liten varelse som finns, mår någon dåligt så skulle jag göra allt för att få den må bra. Jag kan lägga ner timmar och dagar på att bara gå runt och tänka på olika lösningar man skulle kunna göra för att få allting att bli bra. Det är den människa jag är och det är ingenting jag klagar över.

Efter en natt med minimal sömn har jag vart i skolan en hel dag med mina otroligt galna bruds. Skrattat tills tårarna sprutat osv, crazy. Fått reda på 3 ämnen i betyg idag. Engelska A, Svenska C och matte C, woopi. Nu på eftermiddagen har jag fått en smygande huvudvärk och på bussen hem small det till, kärlek till livet. Nu ska strunta i allt och alla, sounds goooood. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0