Tills döden skiljer oss åt

 
Min lilla frost, så duktig! Även om poängen vi fick var de sämsta vi någosin fått så gjorde vi det vi kunde av situationen. Han var så sjuuuuukt pigg på finalen. Han blev för övertaggad och överladdad i tölten och det resulterade otroligt mycket passtakt. Traven bestod av en hel del tölt eller galopp. Mot slutet hittade han den och behöll den när jag sa hur duktig han var, min bebis älskar beröm. Skritten gick bra, lite spänd och ofokuserad. När jag väl skulle fatta galoppen så blev den första streckan pass. Fick då göra en omfattning och då rullade det på otroligt fort. 
 
Tack vare att ett ekipage inte fick någon galopp alls så tog vi oss uppåt till en 5:e plats. 

Nu är jag mer än trött men mot alla ods så ställde jag mig och bakade en morotskaka? Ätit mat och matat kaninerna. Nu återstår städa mitt rum som består av madrasser och sängkläder. Sedan duscha och sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0