En bra sak med skolan

En bra sak med skolan är ju helt klart maten. Annars så var skolan nya lokaler dugliga. Öppet och mindre kaos. Vägg i vägg med IT- gymnasiet. Haft en bra dag när jag är runt alla galningar. Förstår inte hur vi alltid lyckas hamna i sådana konstiga samtal med lärare och alla dessa knäppa "äventyr". Mitt svenskaförråd är aningen off, beror på min extrema trötthet och sega hjärna. Nu är jag påväg hem och ska nästan på en gång gå upp till stallet för att kolla till Bifrost. Funderar på att ställa in honom så han får vila från leran. Får se hur det blir med de, bara jag får saker att göra så är jag nöjd. Trött och övertänkande Evelina slutar aldrig bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0