Energikrävande dagar

Mycket händer, kan inte säga vad men det är mycket som krävar så himla mycket energi. Så om ni undrar varför jag är som jag är just nu så är det bara mycket just nu. Med allt. Då är jag glad att ha min soulm8 på bilden åvan. Ni kan aldrig ana min tacksamhet jag har till henne. Hon lyssnar, förstår och framför allt är den människa jag fullt ut litar på. 

Nu är jag påväg hem, samlar energi för vad som kommer möta mig. Är så glad för allas energier förövrigt. Alla ni runt om mig ger mig bättre och gladare energi, så otroligt tacksam för att ha er med!!! Ska ta mig till stallet på ett eller annat sätt iallafall! Min lillkille ska jag proppa i mat, havre, osv för imorgon kör vi igång lite smått. Spännande! 

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Det finns ingen som du bästavän. Aldrig utan dig och tack för allt du gör för mig! Vad som än händer, kommer alltid, alltid stanna kvar. Älskar dig hjärtat, alla borde ha en vän som dig <3

2013-11-11 @ 21:52:21
URL: http://andriettas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0