I'll be the one you won't forget

Tillbringat en del av kvällen tillsammans med mami på idérika rum. En av de bästa sätten att få huvudet på andra tankar är att pyssla, så det är vad jag har gjort. Har fortsatt på min ljuskykta som jag tror är klar nu, får se hur den ser ut vid nästa tillfälle. Snälla A-K har tagit in Bifrost då det skulle bli kallt, snö och imorgon regn= ingen bra kombo för min pärla. Imorgon får han gå ut med täcke så han överlever dagen. Men visst har jag snälla människor runt om mig? Är så tacksam!! 

Kommentarer
Postat av: carmen

världens finaste evelina if you ask me!! <3

Svar: Du är vännen min! <3
Evelina

2013-11-20 @ 20:20:34
URL: http://carmenmariaas.forme.se
Postat av: Hanniii

På fredag ska vi träffas och släppa alla dumma tankar och vi ska må bra! Världens finaste Evvis, bamsekram till dig min goa vän!

Svar: Ja det ska vi göra bästa Hannii, vi ska må bra! Bamsekram tillbaka till dig fina vän!! <3
Evelina

2013-11-20 @ 22:06:12
URL: http://hannagrinneby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0