Så bra med fina vänner

Sådana här saker värmer mitt hjärta otroligt mycket. När jag kom till stallet så stod det en glad häst och mumsade hö. Snälla Kathrine hade tagit in honom ifrån regnrusket! Så himla tacksam. Nu står han med fleace och äter massor av mat. Första gången jag kände att han skulle ha mer mat. Nu har han att äta på. 

Nu ska jag tända ljus och göra mig ett försök till att be. Be för en nära vän till familjen, världens goaste människa med ett liv som är guld. En man och 3 störtsköna, goa och härliga småpojkar har hon. Ett jättefint hem och världens bästa jobb, hon tar hand om allt och alla och enligt mig är den människa som verkligen inte har något ont i sig. Hon fick idag reda på att hon har malign melanom som spridit sig till levern och att hon har max några år kvar att leva. Blir så himla ledsen, för hon förtjänar verkligen inte det här. Världens mest gladaste och positivaste människa på bara 30 år. Eftersom dom är religiösa så ber dom mer än någonsin just nu och hoppas på ett mirakel. Så jag ska göra likadant. Hoppas och tro på ett mirakel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0