Wicked games


Oerhört kall dag, fryst konstant från 9- 15. Men om vi bortser helt från kylan så kunde det blivit riktigt bra. Hatar verkligen att frysa. Man inser hur gammal man faktiskt blivit när min kusin kommer och säger att han ska välja gymnasie. VA?! Känns som att han är flera år yngre än mig. Herregud vad tiden går fooort! Vid 3 ungefär så förflyttade vi oss inåt och där stod jag kvar till halv 7 ungefär. När jag skulle hoppa av bussen kom alla problem. Skojar inte, jag kunde knappt gå pga att man stått en hel dag med frusna fötter. Helt sjukt. Att gå på hälarna är omöjligt. Fy vad ont det gör. Nu proppar jag i mig värme och ska försöka sova så fort som möjligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0