All you need is love

Känner mig mördbultad, litterally. Helt slut i kroppen. Idag för ungefär första gången så var sura bra. Vi fick rida privathästar på förmiddagen. Dvs, känsliga hästar. Fick rida Castello och mjaa herregud vilken skillnad. Jättetrevlig, verkligen!! Kicken man får när man ökar traven och man bara svävar fram, ja otroligt kul! På eftermiddagen var det ridskolehästarnas tur. Fick rida Puffs. Alla som inte vet vem det är har missat något... Alltså världens klump. Skojar inte. Dock kan jag inte säga att det inte gick bra för jag fick igenom det jag ville. Men fortfarande... Herregud. Ska jag också vara hemsk och säga att idag red jag med sporrar för första gången i hela mitt liv. Inte stolt över det. 
 
Blev ingen ridning på min pålle. Har haft ont i huvudet och mått allmänt konstigt sedan jag kom hem så han fick bli ompyslad idag igen. 
 
Oj vilket hästinlägg... Aja! Ska jag skriva med att jag bakade då mitt sötsug var alldeles för stort. Äppelpaj skulle jag göra. Dock misslyckades jag totalt. Blev asäckligt! Bättre lycka nästa gång! Nej, nu måste jag sova. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0