Inga fötter på marken och kan fällas av minsta lilla

Ganska akward början på dagen, tur bestie räddade den situationen. Annars så har jag hängt på Fryxellska skolan och marknadsfört Real på vår entrepenörskapslektion. Delat ut goodiebags och pratat med 98:or. Ska jag vara helt ärlig så är de mycket mognare än 97:or. Haft "vanliga" lektioner på eftermiddagen och haft samtal med rektorn. Ingen idrott idag= sluta tidigt. Så jävla skönt ska ni veta! Utöver det här så nämner jag att min skola är rent ut sagt kaos. Ska jag stava det? K A O S ! ! Alla lärare går om varandra, lektionerna kastas om som jag vet inte vad, vissa lärare är så otroligt bittra, information ifrån skolan är inte den bästa och lektionsalarna är så kaos. Stökigt och kan inte direkt säga att det är någon arbetsro på skolan förutom i grupprummena. Blev en liten klagomur det här, ibland är det tillåtet. Nu ska jag göra två saker jag tycker om att göra, rida och sedan städa! Puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hoppas det löser sig i skolan fina du! Hatar när det blir kaos, man orkar inte nått då!
Meeen vad säger du Evelina? En höstfotografering med dig o dina mysiga djur snaart?:D

2013-10-07 @ 17:43:56
URL: http://piezes.forme.se
Postat av: Linnéa

Hoppas det löser sig i skolan fina du! Hatar när det blir kaos, man orkar inte nått då!
Meeen vad säger du Evelina? En höstfotografering med dig o dina mysiga djur snaart?:D

Svar: Ja det har jag hoppats på ett bra tag, tyvärr. Nej det blir lite svårt att förstå vad man ska göra och inte göra och vart man ska ta vägen, osv. Men för eller senare så blir det nog bra. Åhhhh Gulle du, Jaaa skulle vara jättekul! :D <3
Evelina

2013-10-07 @ 17:43:57
URL: http://piezes.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0