Säg hej till min förmiddag:


Så himla intressant att bara sitta och lyssna och se på. Har tagit åt mig massor med ord och hjälper genom att bara se på. Nu är jag taggad mer än någonsin till nästa vecka där jag kommer lämna Bifrost till Johann för att sedan på helgen rida kurs för honom. Känns som att denna gång har vi kommit så långt med alla gångarter att vi kan utvecklas ännu ett steg. Det stora finslipet som är kvar. Ska bli så spännande! Denna gång kan vi få ut något på riktigt av den här kursen.  

"En häst med stressad energi är en falsk energi". Det är så himla många som rider med en falsk energi. Man ska kunna rida en häst med bra vilja i vilket takt och tempo man vill.
 
Några huvuden klokare och har fått respons på så himla mycket man gått och tänkt på.

Next up: städa åt kaninerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0