2 september

Redan inne i september?! Herregud vad tiden går fort! För två månader sedan så låg man ju och stekte i solen, badade och lyssnade på hög musik utomhus. Skulle inte sitta helt fel för tillfället!

Sitter på bussen påväg mot centralen där jag ska möta E för att köpa något ätbart att äta på eftermiddagslektionerna. Efter skolan ska jag till stallet och stannar förmodligen där så länge jag vill. Ska rida, träna kondition och hitta lite nya och bra ridvägar. Spännande det här. Men nu börjar jag känna mig lugn och jag börjar få koll på allting. Skönt! Ha en bra måndag hörrni!

Ni får några bilder på Love (den svarta) och på "Gullan" från visningen. Så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0