Du kommer alltid hitta mig, frågan är bara om jag alltid kommer hitta dig?

Måndag... herregud för måndagar. Rent ut sagt hatar dom. Skolan är kaos och det är en dö-lång dag men som tur är så får man träffa alla glada och galna människor! Finns ingen normal stund med er, helt ärligt. Förutom skolan har jag hunnit titta till Bifrosts sår vilket såg bra ut och det känns himla skönt i mammahjärtat. Nu ska jag tända ljus och kolla på Grey´s, gaaaaah nya avsnitt och allt!! Bästa mami kom in med jordgubbscheescake så det här blir himla mys med en tekopp på det också! 
 
Saknar mina knäppa Köpingsmänniskor himla mycket! Alldeles för länge sedan vi alla sågs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0