Fullt ösmedvetslös

Spårad skoldag, som alla dagar i veckan. Alltså dessa flickor är för galna och otroligt glada! Sedan här hemma hann jag äta för att sedan gå till stallet. Red Bifrost ut med Lotta och Carola, gick sådär. Han blir oftast väldigt ofokuserad och vill helst bara springa som en idiot. Gick bitvis bra. Sedan tog jag hand om Prinsen idag.

Red ute på vägarna och hjälp vilken bra häst. En bra häst i huvudet. Även om han hittar fuskvägar så var han otroligt bra för att bära medryttare som inte är så speciellt kunniga. Så med andra ord ett otroligt, otroligt bra huvud. Kathrine är så duktig med honom också! Jobbade med att få fram pannan och halsen, sträcka ut ryggen och herre min gud vilken trav han får då! Lilla prinsebus.

Kom hem halv 10 och nu ska jag slänga i mig något ätbart, dricka te och plugga till redovisningen imorgon, gaah. Där har ni iallafall min dag!

(Btw, korridoren på bilden är den enda korridoren vi har här på skolan. 33 meter mätte vi ut idad på en av alla våra galna stunder idag. Likaså skåpen på bilden. haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0