Helgens bravader

Är och kommer vara fullt upptagen nu i helgen så blir inte så mycket energi här. Ska vara funktionär Lördag- Söndag och känner på mig att jag kommer vara överallt och ingenstans även om jag bara ska sitta i domarbåset och skriva på papper. Ska göra mitt bästa att inte ta på mig för mycket saker. Kommer iallafall bli trevligt att kolla på hästar dagarna ut, ser fram emot att se de tävlande. Ett stort lycka till, till er som ska tävla! 
 
Storasyster och hennes pojkvän är här på besök så har umgåtts med dom och familjen hela kvällen. Bubblat och pratat, kollat på tv och ätit onyttigt med mami och nu är det dags för en dusch. Sedan sömn så jag klarar av helgen! Pussen
Anettes fina uppställning av hästarna på tävling får fylla ut bilden för idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0