Onsdag

Är helt slut. Litterally, vill ha mer timmar på dygnet. Har vart i stall hela dagen idag. Började med Sura och sedan hem för att fixa i mitt stall. Red Bifrost som fick tölta som aldrig förr, galoppera på stubben bland alla balar, galoppfattningar i uppförsbacke och resultatet blev en väldigt svettig häst. Sedan var det styrelsemöte. Att vara mig efter ett styrelsemöte inför tävling är inte bra. Huvudet går på högvarv efter olika slags lösningar. Får se när jag får sova med andra ord. Tog mig en behövlig promenad till stallet iallafall, så mys att kunna borsta sin häst när man vill. Nu ska jag fortsätta leta efter ro och tagga för en dag i skolan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0