Like a drum

Ni får några halvkassa bilder på min Bifrost som var jätteduktig idag. Åh vad glad jag blir. Evelina fick till en början longera oss med inspänningar så han kunde hitta balansen med ryttare på ryggen i traven. I början var det lite traggligt och han ville helst tölta, men sen släppte spänningarna och jag kunde sedan ta tag i tyglarna och rida själv. Så skönt att till en början bara fokusera på arbetet och inte behöver tänka på volten och vägarna. Givetvis ska det också funka men ibland behöver man en liten skjuts. Släppte sedan på allt och han fick gå helt efter mig, åh så fin han blev. Min lilla stjärna! 

Annars har vi haft vanlig praktik, tagit hand om minisarna och Tommy som går på Lottas Social omsorg i lantlig miljö. Det är så kul att ta hand om sådana som han. Att dom får känna sig tillräckliga och duktiga då de flesta människor oftast tycker de är ivägen och förstör. Då kan de komma ut hit och faktiskt känna sig himla bra. Vilket dom verkligen är!! Man blir så glad över att göra andra glada. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0